zaterdag 7 juni 2014

Terug van vakantie.............

Na een tijdje van afwezigheid ben ik weer terug in blogland.
Wij zijn op vakantie geweest naar Amerika om daar aanwezig te zijn bij het huwelijk van de dochter van mijn vriend.
Beide dochters van mijn vriend wonen en leven in Amerika. Zo vaak zien wij elkaar niet en dit keer was het een bezoek met een wel heel speciaal tintje.

Helaas is er voor mij persoonlijk ook nog slecht nieuws.
Twee weken voordat wij op vakantie gingen kreeg ik te horen dat mijn contract bij de thuiszorg waar ik werkzaam ben per 15 juni beƫindigd wordt. De reden hiervan is dat je te duur wordt als ze je een nieuw contract moeten aanbieden.
Niet alleen triest voor mij maar ook voor de cliƫnten waar ik werkzaam ben. Daar kom je al een 2,5 jaar over de vloer en zo ineens krijgen ze iemand anders.
Maar ja er is niks aan te doen. Dus op zoek naar iets anders wat in deze tijden moeilijk zal zijn. Zeker als je al wat ouder bent.

Natuurlijk heb ik voor het bruidspaar nog iets moois gemaakt. En dat zal ik in een volgend bericht laten zien.

Vele pergagroetjes Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten